Kako smo prišli do imena Orada?
Orada je lepa ribica, ki živi tudi v našem morju in je še posebej dobra lepo zapečena. Več o receptih si lahko ogledate na spletnih straneh.
Ime delavnice je REKURZIVNO sestavljeno: ORADA RAčunalniška DelavnicA.
Rekurzija pomeni podajanje funkcije na tak način, da se v definiciji sklicujemo na to isto funkcijo (vendar pri drugačnem argumentu). V našem primeru je ime delavnice definirano s samim imenom ter podaljškom računalniška delavnica (opisom delavnice).
“Orada RAčunalniška DelavnicA”
Kako robota nekaj naučiti? – učenje programiranja na zabaven način
natisniTiddlyBot je je enostaven in zabaven robot, ki lahko riše, sledi črtam, ima LED lučke v treh barvah, se zna oglašati, se izogiba oviram in je v pomoč pri učenju programiranja. Po krajši predstavitvi robota in njegovih osnovnih funkcijah, bomo na zabaven način robota "naučili" prevoziti poligon.
UČNI NAČRT:
Cilji:
-
učenci spoznajo robota TiddlyBot in njegove osnovne funkcije
-
učenci se seznanijo s programiranjem v Scratch-u podobnem programskem jeziku – Blockly
-
učenci se naučijo algoritmičnega razmišljanja
-
učenci v skupini napišejo program, ki robota pripelje od začetka poligona do cilja
(po vnaprej določenih navodilih)
Potek delavnice:
1. URA:
-
predstavitev robota in programiranja v programskem jeziku Blockly
-
testiranje osnovnih funkcij robota na enostavnih primerih
2. URA:
-
testiranje robota (samostojno)
-
predstavitev poligona
3 IN 4.URA:
-
zabavno programiranje robota v skupinah